ГОЛОВНІ ПОДІЇ РАЙОНУ
Кожне звернення громадян – на контролі
Дата новини: 2016-02-02

скачанные файлы (7)Відповідно до Закону України від 02.10.1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» під зверненнями громадян слід розуміти викладені в письмовій або усній формі пропозиції (зауваження), заяви (клопотання) і скарги. Основними вимогами до звернення громадянина є зазначення прізвища, ім’я, по-батькові, місця проживання громадянина, викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути  обов’язково підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. За січень 2016 року  в Старосамбірське відділення Самбірської ОДПІ надійшло 1 письмове звернення від громадянина району з питань правильності проведення розрахункових операцій, яке було пере направлено в ГУ ДФС у Львівській області для розгляду, та 1 запит про надання публічної інформацій по ставках земельного податку.. Розгляд звернень та надання обґрунтованої відповіді  закріплено статтею 40 Конституції України.

 Довідково: фахівці відділення нагадують, що з 28.10.2015 року набрала чинності у новій редакції стаття 5 Закону України «Про звернення громадян», згідно якої звернення може бути усним чи письмовим (електронне звернення). Більш детально отримати інформацію можна за телефоном 21-3-88 або в ЦОПі відділення.   

Інформує фіскальна служба

 

02/02/2016

Переглядів: 103