В Старосамбірському відділенні Самбірської ОДПІ Головного управління ДФС у Львівській області 23 травня о 15 годині відбувся сеанс телефонного зв’язку «гаряча лінія» з Завідувачем сектору обслуговування платників Старосамбірського відділення Самбірської ОДПІ Сенчишином Романом Івановичем. Пропонуємо найбільш актуальні питання-відповіді.
Електронні сервіси Державної фіскальної служби є одним із стратегічних напрямів діяльності нашого відомства, коли за рахунок використання сучасних інформаційних технологій є можливість задовольнити запити платників з найвіддаленіших куточків України. Наявність електронних сервісів – це реформування формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів фіскальної служби, підвищується оперативність надання та якість звітності та знижуються корупційні ризики, завдяки уникненню безпосереднього спілкування з працівниками контролюючих органів.
2.Що собою являє сервіс «Електронний кабінет платника податків»
Електронний кабінет платника податків – це персональне автоматизоване робоче місце платника, в якому можна працювати без використання спеціально встановленого клієнтського застосування. Даний сервіс є захищеним, персоналізованим та безпечним. За його допомогою платник податків має змогу підготувати, заповнити та надіслати податкову звітність в електронному вигляді, переглянути дані про стан розрахунків з бюджетом та інше.
Для роботи в Електронному кабінеті платника податків необхідно мати відповідне обладнання та програмне забезпечення, а також електронні ключі.
3.З якою метою було створено сервіс «Пульс» ?
Сервіс «Пульс» був запроваджений з метою інформування про неправомірні вчинки або бездіяльність співробітників податкової служби. Представники бізнесу, в тому числі і суб’єкти ЗЕД, мають можливість повідомити про неправомірні дії, або бездіяльність співробітників ДФС керівництво відомства та оперативно вирішити суперечливі питання, що виникають не тільки у сфері адміністрування податків, а й під час здійснення митного контролю й митного оформлення. Інформація приймається працівниками сервісу з понеділка по п`ятницю з 8:00 до 20:00, а у неробочий час можна залишити її на інтерактивний відповідач.
Інформація негайно передається для опрацювання і результати її розгляду повідомляються невідкладно або протягом 1-3 робочих дні.
Загальнодоступний інформаційно-довідковий сервіс який працює у тестовому режимі з 1 січня 2014 року та об’єднує в собі понад 12 тисяч запитань – відповідей з „Бази знань”, 586 нормативних та інформаційних документів та 380 витягів з письмових консультацій.
Даний сайт дозволяє здійснювати пошук інформації по певному податку, напрямку чи діяльності. Даний електронний сервіс працює з використанням ключових слів та шляхом
перегляду інформації за певні періоди.Варто зазначити, що через даний веб – сайт платники мають змогу користуватися Податковим кодексом України
Інформаційне наповнення «ЗІР» здійснюється на підставі функціональних повноважень ДФС, з урахуванням результатів всебічного аналізу інформації про потреби клієнтів, які звертаються до Контакт-центру та з метою мінімалізації витрат часу представників бізнесу на спілкування з державою.
5.Чи можна через сервіс дізнатися про ризики щодо діяльності партнерів по бізнесу?
Так Для цього варто скористатися електронним сервісом «Дізнайся більше про свого бізнес-партнера»,який дає змогу оцінити податкові ризики діяльності з вашим партнером по бізнесу, чи можливо не є платником податку на додану вартість, є банкрутом чи відсутній за визначеною в установчих документах адресою.
24/05/2016
Начальник
Самбірської ОДПІ Малецький І.В.
Товарницька 21677