ГОЛОВНІ ПОДІЇ РАЙОНУ
Українська асоціація районних та обласних рад висловила пропозиції щодо вдосконалення бюджетного законодавства
Дата новини: 2015-11-03

images (2)

Ці пропозиції сформульовані рішенням Правління Асоціації “Про стан виконання місцевих бюджетів в поточному році та пропозиції до проекту державного бюджету на 2016 рік, зокрема щодо удосконалення міжбюджетних відносин”,  а саме:

Розглянувши та обговоривши інформацію про стан виконання місцевих бюджетів в поточному році та пропозиції до проекту Державного бюджету на 2016 рік та удосконалення міжбюджетних відносин (додається), Правління вирішило:

1.  Звернутися до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, центральних органів виконавчої влади передбачити у проекті Державного бюджету України наступні положення:

  • на 2016 рік спеціальну субвенцію для об’єднаних територіальних громад у розмірі не менше 1 млрд. 400 млн. грн.;
  • прямі міжбюджетні відносини, освітню та медичну субвенцію для об’єднаних територіальних громад.

2.  Звернутися до Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України внести зміни до Бюджетного кодексу України:

  • виключити з абзацу другого частини шостої статті 78 «Виконання місцевих бюджетів» слова «за умови виконання доходів зведеного бюджету України»;
  • до статті 24-1 «Державний фонд регіонального розвитку» щодо удосконалення механізму фінансування регіонального розвитку в частині спрощення процедур і скорочення періоду затвердження переліків проектів та програм;
  • у частині 2 статті 85 «Передача державою права на здійснення видатків» слова «за умови відсутності заборгованості такого бюджету за захищеними статтями видатків протягом року на будь-яку дату» замінити словами «за умови відсутності простроченої кредиторської заборгованості бюджету за захищеними статтями видатків на час прийняття такого рішення»;
  • виключити пункт 7 частини першої статті 90 «Видатки, що здійснюються з бюджету Автономної Республіки Крим та обласних бюджетів» у частині видатків на співфінансування (50 відсотків) проектів ліквідації підприємств вугільної і торфодобувної промисловості та витрат на утримання водовідливних комплексів у безпечному режимі. Пропонуємо такі заходи проводити виключно з державного бюджету;
  • продовжити на 2016 рік термін дії пункту двадцятого прикінцевих та перехідних положень Бюджетного кодексу України в частині механізму фінансування закладів соціально-культурної сфери сільських, селищних, міських (міст районного значення) рад;
  • для забезпечення стабільності фінансування проектів регіонального розвитку з державного фонду регіонального розвитку та запобігання створення недобудованих об’єктів  необхідно вирішити  питання щодо внесення змін до Бюджетного кодексу України, зокрема доповнити частину першу статті 57 абзацом такого змісту:

«На кінець бюджетного періоду центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері казначейського обслуговування бюджетних коштів зберігає залишки коштів за бюджетною програмою «Державний фонд регіонального розвитку» на рахунках загального фонду державного бюджету для здійснення відповідних витрат у наступному бюджетному періоді з урахуванням їх цільового призначення».

3.  Звернутися до Міністерства фінансів України та Державної фіскальної служби України з питання:

– сприяти вирішенню питання дотримання норми пункту 64.7 статті 64 Податкового кодексу України стосовно зарахування податку на прибуток підприємств великих платників податків, щодо яких Державною фіскальною службою України прийнято рішення про переведення на облік у контролюючий орган, що здійснює супроводження великих платників податків, за місцем попереднього обліку у контролюючих органах.

4.  Звернутися до Міністерства фінансів України з питання:

– надання роз’яснення щодо механізму фінансування у 2016 році бюджетних установ та закладів, які на сьогодні утримуються за рахунок надходжень до районного бюджету і надають послуги всьому населенню адміністративно-територіальної одиниці (наприклад, районні будинки культури, районні бібліотеки, територіальні центри, дитячо-юнацькі спортивні школи) після створення об’єднаних територіальних громад району, а також порядку розподілу медичної субвенції на первинну допомогу (центри медико-санітарної допомоги, які фінансуватимуться з бюджетів об’єднаних територіальних громад) та вторинну допомогу (районна лікарня, яка фінансуватиметься з районного бюджету).

Переглядів: 109